Autoskla

Čelní sklo automobilu dnes již není jen průhledná plocha, která zamezuje prostupu vodních kapek a chrání osádku před nepřízní počasí. Vývojové trendy a design automobilů se za posledních 20 let změnil. Z automobilového skla se vytvořila jedna z nejdůležitějších částí karoserie vozidla. Plocha čelního skla se od 70 let minulého století do dnešní doby zvětšila o více než 55%. Celkové zasklení plochy vozidla vzrostlo o více než 25%.

Tvarování autoskel

Design dnešních automobilů je dosahován díky možnosti výroby autoskel složitých tvarů a křivek. Naše společnost pro Vás zajišťuje skla pouze od výrobců, kteří díky vlastním vývojovým technologiím dokáží automobilovým výrobcům zajistit, aby zasklení umožnilo vyniknout jednotlivostem designu požadovaného výrobcem automobilů.

Vyrobit taková skla, která splňují stále náročnější požadavky výrobců automobilů a uživateli zajišťují dokonalý konfort je stále náročnější. Konstrukce automobilu se zaměřuje především na zlepšení dobré viditelnosti a zvětšení podílu plochy skla ve vozidle. Výrobci tohoto docilují dvěma způsoby: Protažení čelního skla do stropu vozidla, nebo zahrnutím skla do boku.

Jsme rádi, že naše společnost Vám může nabídnout autoskla od výrobců, kteří se uvedenou problematikou zabívají, protože ne všichni výrobci takovou technologii dokonale zvládají. Naši výrobci nejen tuto technologii zvládají, ale pro automobilové výrobce pracují ve svých vývojových pracovištích na vývoji prototypů, testují a kontrolují vzorky, pomocí kterých je zajištěno, aby konečný výrobek (čelní sklo) Vašeho automobilu splňovalo všechny bezpečnostní kritéria.

Autosklo Autosklo

Technologie výroby autoskel

Výroba kvalitního autoskla začíná procesem plavení. Proces plavení skla, vyvinutý v roce 1952 společností PILKINGTON, je nyní světovým standartem pro výrobu vysoce kvalitního skla. Od roku 1952 byl tento proces neustále zdokonalován a díky tomu je v současné době možné vyrobit základní skleněné tabule “FLOAT“ v širokém sortimentu od síly skla 0,4mm až do 25mm.

Výroba plovoucího skla probíhá asi následujícím způsobem

Přesné množství surovin se roztaví v peci. Roztavený materiál (sklo) o teplotě kolem 1000oC se následně vylévá z pece do lázně roztaveného cínu ve speciální chemické atmosféře, která je pod neustálou kontrolou. Při plavení po cínu se sklo rovnoměrně rozlévá a vytváří hladkou plochu. Tloušťka plaveného skla je vytvořena pomocí rychlosti, s jakou je tuhnoucí sklo v pásu vytahováno z lázně. Následuje žíhání (řízené ochlazování), při kterém vznikají vyleštěné tabule skla s tloušťkou od 0,4mm do 25mm a šíří až přes tři metry.

Dodáváme autoskla podle druhu určení

Naše společnost Autoskla WRCar-servis a.s. dodává svým zákazníkům automobilová skla rozdělená do dvou kategorií podle druhu určení:

1. kategorie jsou skla vrstvená nebo také laminovaná:

Vrstvená skla jsou vysoce bezpečnostní skla, kdy speciální technologií se mezi dvě vrstvy skla vkládá mezivrstva polyvinylbutyralu (PVB). Takto upravené sklo se používá zejména jako čelní bezpečnostní sklo, které v případě rozbití drží díky folii pohromadě a umožňuje tak bezpečně dojet k nejbližšímu servisu. Vrstvy skla jsou obvykle ohýbány ve dvojicích jako plovoucí sklo za pomoci ohřegu na 620oC a žádaného tvaru se tvarují tzv. Gravitačním působením do předem připravených forem. Následně jsou pak dvojice skel postupně ochlazovány na teplotu 20oC. Pak se mezi vrstvy skel vloží PVB materiál, který je v této fázi neprůhledný(mléčný). Vrstvení dvojic pak pokračuje odsátím veškerého vzduchu z meziprostoru skel. Dále se skla ve speciálním zařízení zahřejí na teplotu 140oC a vystaví se tlaku 10 až 16 kg/cm2 na obě vrstvy.

Autoskla Autoskla

2. kategorie jsou skla tvrzená (kalená):

Tvrzené sklo se najčastěji používá pro zadní a boční skla automobilů. Velkou předností tvrzeného skla je jeho velmi vysoká pevnost oproti obyčejnému sklu používanému například v domácnosti. V případě kolize automobilů se tvrzené sklo roztříští na velmi malé částečky které snižují nebezpečí poranění posádky. Tvrzení skla probíhá za pomoci řízeného ohřevu na velmi vysoké teploty (až 700oC) a následným dílčím ochlazováním.

Společnost Autoskla WRCar-servis a.s. Dodává svým zákazníkům autoskla renovovaných výrobců, kteří dokáží reagovat na potřeby konstruktérů moderních vozidel a v maximální míře poskytují konfort cestujícím. Mezi tato skla patří nasledující kategorie autoskla:



SGS THERMOCONTROL® Reflecting/Absorbing - sklo odrážející/absorbující teplo

Sklo odrážející teplo je pokryto neviditelnou vrstvou oxidu stříbrného, který směruje sluneční energii (IR záření) pryč od Vašeho vozu. Tím dramaticky snižuje vnitřní teplotu ve voze. Speciální vrstva je jen několik nanometrů slabá, proto jej pouhým okem neuvidíte.

Protitepelné ochrany můžeme dosáhnout i za pomocí jiné technologie, kdy je tepelná energie pohlcována ještě před proniknutím do vnitřního prostoru vozu.


SGS AQUACONTROL® - hydrofobní sklo

Hydrofobní sklo zkvalitňuje vizuální komfort při cestování za deštivého počasí. V porovnání se sklem bez této úpravy se viditelnost zvyšuje až o 33%. Lepší viditelnosti je dosaženo po celé ploše skla, tzn. i v místech, na které nestačí svým dosahem stěrače Vašeho vozu.


SGS ICECONTROL® - vyhřívané sklo

Vyhřívané sklo umožňuje díky své technologii téměř neviditelných, vyhřívaných drátků, pohodlné a rychlé odstranění ledu či zamlžení z Vašich skel.

Při teplotě -10°C umí vyhřívaná skla odstranit led a zamlžení méně než za pět minut.


SGS TENNAFIT® - sklo s integrovanou anténou

Dnešní technologie nám umožňuje integrovat do skel antény a různé komunikační senzory jako například pro průjezd a registraci mýtného na dálnicích.


SGS dbCONTROL® - akustické sklo

Akustické sklo svou funkcí výrazně eliminuje rušivé zvuky z vnějšího prostředí, které vydává např. vítr anebo motor Vašeho vozu. Sklo se speciální akustickou fólií dokáže pohltit až o 10 decibelů hluku více oproti sklům bez této akustické úpravy.

Díky této vlastnosti lze použít při kompletním zasklení vozu "tenčích" skel, což snižuje celkovou váhu vozu a tím snižuje spotřebu paliva, respektive redukuje emise CO2.


SGS GLOBALPROTECT® - laminované sklo

Vedle airbagů a bezpečnostních pásů hraje dnes laminované sklo rovněž klíčovou roli. Na rozdíl od tvrzeného skla je laminované sklo v podstatě tvořeno dvěma kusy skel spojených k sobě polyvinylbutyralovou fólií. Při roztříštění či rozbití skla zůstávají malé fragmenty skla přilepeny na této fólii.

Laminované sklo tedy díky svým vlastnostem zvyšuje bezpečnost pasažérů při autonehodách - zabraňují katapultování pasažérů ven z auta při nárazech. Stejně tak znesnadňují i násilným vniknutím z venku - ve srovnání se standardním tvrzeným sklem trvá zloději až 10x déle než pronikne skrz laminované sklo.

Standardně se používá laminované sklo u čelního zasklení, svou funkci uplatňují též u zasklení bočního a zadního.

Výroba kvalitního autoskla začíná procesem plavení. Proces plavení skla, vyvinutý v roce 1952 společností PILKINGTON, je nyní světovým standardem pro výrobu vysoce kvalitního skla. Od roku 1952 byl tento proces neustále zdokonalován a díky tomu je v současné době možné vyrobit základní skleněné tabule “FLOAT“ v širokém sortimentu od síly skla 0,4mm až do 25mm.



Dodáváme pouze skla originální kvality od evropských výrobců!

 

Autoskla AGC Autoskla Saint-Gobain Autoskla Guardian Autoskla Pilkington

Kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím poptávkového formuláře.

Rozbilo se vám autosklo? Nezoufejte, provádíme opravy i výměny. Kontaktujte nás!

Vaše jméno:
Vaše telefonní číslo:
Váš e-mail (nepovinné):
Typ vozu (model):
Rok výroby vozu:
Typ skla:

Vaše zpráva:
(pokud víte, uveďte i bližší informace o skle - barva, vyhřívání, senzory, kamery, sluneční clony...)

Provozní doba
Plzeň

Po - Pá: 8:00 - 16:30

So: 9:00 - 12:00
(po domluvě)

Provozní doba
Klatovy

Po - Pá: 8:30 - 16:00

So: 9:00 - 12:00
(po domluvě)

Telefonické konzultace

Po - Pá: 8:30 - 17:30

So: 9:00 - 12:00

Autoskla online

Autoskla Plzeň Autoskla Klatovy Autoskla Plzeň a Klatovy

Jak nás hodnotí klienti


Přidat referenci Plzeň     Přidat referenci Klatovy


Autoskla WRCar servis